בפעילות צה"ל והשב"כ: שוחררה תצפיתנית שנחטפה לעזה

    קובי פינקלר 2 Comment on בפעילות צה"ל והשב"כ: שוחררה תצפיתנית שנחטפה לעזה

    הלילה שוחררה החיילת טור׳ אורי מגידיש, במהלך פעולה קרקעית, לאחר שנחטפה על ידי ארגון הטרור חמאס ב-7/10. החיילת נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה

    Palestinians search the Khan Yunis municipality building after an Israeli air strike, in the city of Khan Yunis, south of the Gaza Strip, on October 10 2023. Photo by Abed Rahim Khatib/Flash90 *** Local Caption *** בניין הפגזה חרבות ברזל הפצצה עזה הרס פלסטינאים צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: החיילת טוראי אורי מגידיש, שוחררה הלילה (בין ראשון לשני), בפעילות קרקעית משותפת של צה"ל והשב"כ, לאחר שנחטפה על ידי החמאס במתקפת הטרור לפני כשלושה שבועות. החיילת נבדקה רפואית, מצבה טוב והיא נפגשה עם משפחתה.

    מגידיש הייתה תצפיתנית בחמ"ל בנחל עוז ביום שבו בוצעה מתקפת הטרור הרצחנית והטבח המחריד. היא הוחזקה בתוך עזה בידי אנשי החמאס. החילוץ היה תחת אש. מגידיש הוחזקה לבדה ללא חטופים נוספים בזמן הפעולה.

    שכנתה של מגידיש בקריית גת סיפרה: "היא חזרה הביתה לפני כחצי שעה-ארבעים דקות". דודתה של אורי מגידיש מסרה: "אנחנו נרגשים, תודה לבורא העולם, תודה לחיילים הגיבורים שלנו, זה הכל בזכות התפילות!"

    בגופי הביטחון מסרו כי "צה״ל ושב״כ ימשיכו לעשות כל מאמץ על מנת להביא לשחרור החטופים".

    נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לבשורה המשמחת: ״התרגשתי לראות את החיילת אורי מגידיש שבה הביתה אל משפחתה האוהבת, לאחר מבצע נועז של צה"ל ושב"כ. כוחות הביטחון שלנו פועלים מסביב לשעון בעזה, בצפון, ביו"ש ובכל מקום, ביבשה באוויר ובים; במסירות אינסופית, תוך סיכון חיים, בתחושת שליחות ואהבת העם והמדינה. אנחנו מחזקים אותם, מגבים אותם וסומכים עליהם".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אמש שיחררו כוחותינו משבי חמאס את טוראי אורי מגידיש. אורי נחטפה בבוקר השחור של ה-7 באוקטובר. ברוך שובך הביתה אורי. אני מברך את השב"כ ואת צה"ל על ההישג החשוב והמרגש הזה, הישג המבטא את המחויבות שלנו להביא לשחרור כל החטופים. עם ישראל כולו מצדיע לשב"כ ומצדיע לצה"ל.

    וידאו: לע"מ

    video
    play-sharp-fill

    "ולמחבלי החמאס ולדאעש אני אומר – אתם מפלצות. אנחנו נמשיך לרדוף אתכם, אנחנו נמשיך לצוד אתכם. נכה בכם עד שתיפלו מרגלינו".

    שר הביטחון גלנט בהצהרה על השחרור: "זו הוכחה נוספת ליכולת שלנו להגיע אל החטופים, לחשיבות הפעולה הקרקעית ובעיקר למחויבות שלנו כלפי כל אחד ואחת מהחטופים. מבחינתי יש למחבלי חמאס או למות בקרב מול צה"ל או להיכנע, אין אפשרות שלישית. נשיב הביתה את החטופים, בהם ילדים קטנים. נמצאים במלחמה רב זירתית – העיקר בעזה אבל בהגנה מול גזרת לבנון. עיקר כוח חיל האוויר מוכן דווקא על חיזבאללה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רק ה'! רק ה'! תודה לה'!!!!!!!!!!!! הטוב והמיטיב! תקיף בעל היכולות ובעל הכוחות כולם!